Pages

Monday, May 9, 2011

Kertas Kerja Penyelidiikan

Sekarang ini sedang sibuk menyediakan soalan soal selidik bagi kajian tentang orang asli, motivasi pelajar dalam  mempelajari matapelajaran geografi  di sekolah menegah ( begitulah bunyinya tajuk kajian saya) kali ini saya mengajak rakan baik saya. Saudara Luqman sebagai penyelidik bersama. Ya seperti biasa, bila mana terlibat dalam dunia penyelidikan ini makanya tidak dapat tidak untuk kembali bergelumang semula dengan analisis dan ayat-ayat kajian yang pastinya akan memukau benak para pembaca. Saya melihat penulisan kali ini akan menjadi lebih seronook kerana saya berdua, ada rakan penyelidik. Kali ini kertas kerja ini akan dibentangkan di Sabah, kata penyelia saya.  Harapan saya juga agar artikel yang telah saya tulis ini akan dapat memberikan ilmu kepada pelajar-pelajar lain yang melakukan penyelidikan. Tiada apa yang ingin dicoretkan lagi, saya undur diri dulu ya!!



P/s: nak siapkan soalan soal selidiik. Ada lagi yang tak siap!! Hehe



AMAR
TAPAH, PERAK
10/5/2011

0 comments: