Pages

Friday, May 6, 2011

Cermin mata ku patah lagi!! Gggrrrrr…

Ya?? Seperti post diatas, itulah sahaja yang dapat saya katakan. Ia patah lagi. Dan ini memaksa saya untuk  menempak cermin mata yang baru. Saya cukup angin dengan apa yang terjadi. dalam keadaan saya yang sedikit sengkek dan pokai ini, mulalah  segala masalah yang berkaitan dengan wang timbul. saya redha dengan ketentuan yang telah di tentukan rabbul izzati. Yelah..nk buat macam mana kan, dah patah kena la buat yang baru. Minggu ini saya menggunakan cerimn mata yang lama. Sangat sakit mata kerana power yang ada pada cermin mata yang lama  ini tidak sama dengan power yang baru. Lain!! Saya agak kepeningan dan selalu sakit kepala. Keadaan ini tidak dapat saya halang. Mahau atau tidak terpaksa jua saya menggunakan wang yang berbaki Cuma seciput rasa!!

Sekadar mengungkap rasa…kegeraman pada dir sendiri. Cermin mata patah angkara sendiri!!

p/s Moral : Jangan tidur bersama cermin mata anda walau serajin mana anda membaca buku!!

AMAR
KUARTES GURU, TAPAH

0 comments: